Prezes Towarzystwa Budownictwa SpoÅ‚ecznego Sp. z o.o. w PuÅ‚tusku ogÅ‚asza nabór na stanowisko GÅ‚ównego KsiÄ™gowego
1. Określenie stanowiska:
-
GÅ‚ówny KsiÄ™gowy - stanowisko samodzielne;
-
Wymiar czasu pracy – w peÅ‚nym wymiarze (etat)
2. NiezbÄ™dne wymagania dotyczÄ…ce kandydatów:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) SpeÅ‚nianie jednego z poniższych warunków;
-
ukoÅ„czone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupeÅ‚niajÄ…ce ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i co najmniej 3 lata praktyki w ksiÄ™gowoÅ›ci lub posiadanie ww. studiów oraz wykonywanie przez co najmniej 3 lata dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku,
-
ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i co najmniej 6 lat praktyki w księgowości,
-
wpisanie do rejestru biegÅ‚ych rewidentów na podstawie odrÄ™bnych przepisów,
-
posiadanie certyfikatu ksiÄ™gowego uprawniajÄ…cego do usÅ‚ugowego prowadzenia ksiÄ…g rachunkowych albo Å›wiadectwa kwalifikacyjnego uprawniajÄ…cego do usÅ‚ugowego prowadzenia ksiÄ…g rachunkowych, wydanego na podstawie odrÄ™bnych przepisów.
3. Zakres wykonywanych zadań:
-
prowadzenie ksiÄ™gowoÅ›ci spóÅ‚ki, zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami ustawy o rachunkowoÅ›ci i przepisami prawa podatkowego,
-
nadzór nad dekretowaniem i terminowÄ… ewidencjÄ… dokumentów ksiÄ™gowych, rozliczanie gospodarki zasobami mieszkaniowymi,
-
sporzÄ…dzanie raportów na potrzeby ZarzÄ…du, sprawozdaÅ„ finansowych wg ustawy o rachunkowoÅ›ci, raportów i bilansów;
-
opracowywanie planów przychodów i kosztów na poszczególne lata,
-
bieżące analizowanie wykonania planu,
-
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
-
dokonywanie wstÄ™pnej kontroli kompletnoÅ›ci i rzetelnoÅ›ci dokumentów dotyczÄ…cych operacji gospodarczych i finansowych,
-
prowadzenie spraw pÅ‚acowych pracowników spóÅ‚ki,
-
prowadzenie caÅ‚oÅ›ci dokumentacji wraz z rozliczeniem z UrzÄ™dem Skarbowym z tytuÅ‚u podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych,
-
sporzÄ…dzanie deklaracji na podatki lokalne (od nieruchomoÅ›ci) i kontrola terminowego regulowania zobowiÄ…zaÅ„ z tytuÅ‚u podatków lokalnych,
-
nadzór nad wystawianiem faktur VAT,
-
nadzór nad wÅ‚aÅ›ciwym obiegiem, utrzymaniem, przechowywaniem oraz archiwizacjÄ… dokumentów ksiÄ™gowych,
-
wspóÅ‚praca z instytucjami zewnÄ™trznymi (US, ZUS, GUS, banki, UrzÄ…d Miasta PuÅ‚tusk),
-
reprezentowanie pracodawcy przed stosownymi urzędami i instytucjami oraz organami kontroli finansowej,
-
przestrzeganie i monitorowanie terminów pÅ‚atnoÅ›ci zobowiÄ…zaÅ„ spóÅ‚ki,
-
przygotowywanie przelewów w systemie bankowym,
-
wspóÅ‚praca z bankami w zakresie kredytowania i rozliczania procesów inwestycyjnych,
-
prowadzenie projektów wewnÄ™trznych majÄ…cych na celu usprawnienie procesów i procedur wewnÄ…trz dziaÅ‚u ksiÄ™gowoÅ›ci,
-
bieżące analizowanie regulaminów obowiÄ…zujÄ…cych w spóÅ‚ce pod kÄ…tem zgodnoÅ›ci z aktualnie obowiÄ…zujÄ…cym prawodawstwem,
-
opracowanie niezbÄ™dnych regulaminów dotyczÄ…cych funkcjonowania spóÅ‚ki zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cym prawodawstwem,
-
wykonywanie innych zadaÅ„ zleconych przez ZarzÄ…d SpóÅ‚ki oraz organy nadzorujÄ…ce.
W sprawie naboru proszę kontaktować się z sekretariatem TBS telefonicznie (023-692-33-93) lub osobiście.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2024-08-13 11:23:09
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2024-10-09 13:30:05
- Liczba odsłon: 445
- Historia dokumentu: